Friday, June 12, 2020

Gelongsor

Kanak-kanak ni mempunyai tenaga yang banyak dan perlukan aktiviti fizikal bagi melepaskan tenaga tersebut. Mereka perlukannya untuk perkembangan hidup mereka. Tak cukup sekadar melalaikan hiburan di alam maya. Mereka perlu fizikal.

Kerana PKP yang berpanjangan, aku dapat merasakan tenaga mereka tidak dilepaskan seoptimum selalu. Habis badan bapak dia ni dipanjant-panjat. Habis kakiku ini dijadikan gelongsor. Maka aku belikanlah sebuah gelongsor kecil buat mereka bermain.

Aku sharekan youtube video aku memasang gelongsor kecil tersebut dan kegembiraan anak-anak aku.




2 comments:

Aieda Adnan said...

Yaa.. ank aku pon sama. Habis dipanjat dipijaknya aku 😅

♥ p a a n i ♥ said...

Sama laaa....aku pun beli gak gelongsor mcm ni utk anak aku. Color dah la sama hahaha. Cuma yg aku beli tu bentuk giraffe.