Wednesday, April 29, 2009

kenapa saya da lame x post blog?

sebab-sebab.
1. sebab saya da lama x buka blog.
2. sebab laptop saya masih ada problem ngan wireless.
3. sebab saya mmg xnk menulis blog, xda cerita, memikirkan 'demam exam'.
4. sebab segan nak gune laptop remy nak menulis blog.
5. sebab exam saya 30apr, 2, 4 dan 5 may.
6. sebab saya study last minute. awal2 sem dulu xnk std, pdn muke.
7. sebab skang musim bola gak. hah, tetibe je(malam td nye game x bp best, barca-chelsea 0-0)

cukup la tu sebab2nya ye.
di kesempatan ini juga, saya nak memohon maaf kepada semua rakan-rakan yang mengenali diri saya, 0-0 e. saya juga mengharapkan anda semua mendoakan kejayaan saya dalam final exam semester ini.
haha, dan ucapan time raye.

2 comments:

beckpanda said...

tak pe daud...tak pe.alasan anda semua diterima.0-0.beck pn bengang psl game smlm...chelsea sptutnye blh score.

DAUD said...

pelak chelsea.
barca a. chelsea main penakut.
haha.