Friday, September 3, 2010

buka kat hotel

jantan 1
minggu depan dah nak raya dah. kau balik kampung bila?

jantan 2
oh minggu depan e raya. tak perasan pulak aku. ingatkan lama lagi. rasa macam tak puas lagi aku puasa.

jantan 1
memanglah tak puas. sebab banyak tak puasa dari puasa.

jantan 2
haha, nanti aku puasa lah. dah tak larat, nak buat macam mana. kan tak da paksaan dalam islam.

janran 1
puasa ni rukun islam. memang wajib lah bongok.

jantan 2
relaks la. aku tau lah aku salah.
wei, aku ingat kan, bila aku dah kahwin nanti aku nak buka kat hotel la.

jantan 1
silakan. aku tau sekarang kau tak mampu.

jantan 2
eh, sorry sikit e. sekarang pun aku mampu tau. tapi aku bukan nak buka makan. nak buka bini. harhar.

jantan 1
cis, kau ni puasa ke tak puasa. imaginasi tinggi sungguh.

4 comments:

keryoki said...

buka bini? ape tuh?
aku tak paham lansung..
huhu

DAUD said...

mu da besar sikit,
nnt mung paham

moyu said...

.......
imaginasi penulis ni yg diragui skang...
hahaha

daud said...

haha, jgn kau ragu imaginasiku