Saturday, April 30, 2011

ZineSatuMalam

Korang-korang semua yang baca blog aku ni mesti blogger mahupun manusia2 yang rajin membaca kan. Tapi kekadang tak tahu dah nak baca apa, yala blog pun tak terupdate-update. nak membaca buku bukanlah tak minat, tapi tiadalah pula berkemampuan.Tak kurang juga yang bercita-cita nak menulis buku, novel, puisi dan segala-gala lah. Namun tak ada pula orang yang nak baca.

ZineSatuMalam ni adalah facebook group untuk makhluk2 yang macam korang. Dan yang bestnya, admin dia suka compile kan karya-karya indie ni lalu upload, biar semua orang boleh download. Jadi sila lawat fb ZineSatuMalam dan like la kalau suka.

Aku pun baru je mengenali benda ni. Dan baru je download 3 naskah yang dikeluarkan ZineSatuMalam ni. Sila download kalau korang masih boleh mendownload.
Bangang di sini
Terima Kasih di sini
puisi pagi buta di sini

kalau ada salah fakta jangan marah aku, budak baru ni.

5 comments:

Niya Adriane said...

thank you....sokong la lagi zine....lain kali boleh join sekaki....
blogwalking~~

-niya adriane-

dindingkosong said...

jom2...sama2 gegarkan zine dengan karya2 hebat...
ishh...aku makin addicted dah ni...

Mashe said...

ceh... perasan budak baru lagi... :P

Duniakuabstrak said...

bila nak submit karya kau?

DAUD said...

hidup zine.... jangan berzina

saya baru kenal zine. huhu

nanti senang2 aku submit, tapi admin zine boleh ambil saja dari blog ini, dan inform aku. takda hal