Wednesday, September 9, 2009

crocs untuk 'adik' adikku

crocs untuk adikku

crocs ni namenya baya berharge RM65, n aku ngan murah hatinya bg kat adik aku. bgs x aku. huhu. tp, jgn harap a aku nk bg kat korang. klu nk bli sendri.


crocs untuk 'adik'

yang ini namanya santa cruz n berharga RM95,


ha, yang ni aku nya. everlast

aku pakai yang ni je dala kan. huhu. korang ada yang nak crocs x?? bg duit, nnt aku blikan. huhu.
sebenarnya aku da xtau nk tulis pe ni. korang layan je la e. huhu.

tambahan, hari ini aku sungguh dahaga, cepatla masuk waktu maghrib.




7 comments:

s h e said...

haha. set geng2 crocs

shahrin yusof said...

ada ke crocs rm 65??beli katne ek???

moyu said...

'adik' da dpt da crocs die...
huhu
thnks 'abg'

DAUD said...

moyu>>haha, 'adik' suke x??

shahrin>> ko nk ke, gtau la aku,
membe aku jual

she>>haha, meh a join skali,
ke ko nk amikkan gambar je ngan oliver ko,
tp oliver x best a, bg name dia osklodon. hehe

mohd ikhwan abdullah said...

bkn ko pn ade crocs gk ke daud?
yg kaler biru celoreng2?? huhu :p

DAUD said...

tu bukan crocs,
tu up lagi dari crocs. haha

moyu said...

huhu
sk la...
comel sgt...
yana pun kte comel...
tp die xnk bli...
hahaha