Thursday, April 8, 2010

rumah kita takkan sama dengan rumah orang lain...

tak tahu lah korang nak suka ke tak. tapi ni ape yang aku rase betol2 terjadi dalam dunia ni. yang kaya selalunya takkan ambil peduli si miskin. sebenarnya kalau setakat nak tolong sikit tu, harta dia tak luak pun.

perhatikan muke2 pelakon. terserlah emosi. watlah penilaian sendiri k.


sungguh aku tak puas hati dengan cikgu seni itu... huh.

3 comments:

Sri A'jilah Mohd Samsir said...

sy pun tak puas hati ngn cikgu tu..cikgu sepatutnya bukan sekadar menagajar tp juga mendidik..

moyu said...

tol2...
nsb la ms skolah dl xde cikgu gi2...
klu x mst moral down..
huhu

DAUD said...

pernah je ada cikgu gitu,
cikgu bm,
dia suh sorang budak masuk pertandingan esei,
dia kata budak tu pandai menulis,
pastu cakap a kat table mate,
kita sume pandai menuli,
dia dengar, then,
"memang awak pandai menulis, tapi tulisan awak buruk"
sedih sungguh. haha.