Tuesday, October 11, 2011

Tengok sikit terus komen

Kau, kau dan engkau. Aku tau, engkau orang datang sini, baca 2, 3 ayat terus komen kan. Ramai yang tak baca betul-betul. Sikit je yang baca dari awal sampai akhir. Aku tau dah perangai korang. Sebab aku pun buat macam tu juga.

Budaya ni perlu dikurangkan, sebab nanti terbiasa dan selalu buat even untuk benda-benda penting. Contohnya perjanjian, surat-surat dan sebagainya. Jangan main sign je tau. Cuba kita anggap benda yang kita baca ni penting dan best.


7 comments:

Dhinai said...

betul tu....sebagai satu disiplin diri

Anisa Hang Tuah said...

lain org lain cara

DAUD said...

Dhinai>> tetibe ingat kat cikgu disiplin

anisa>> tol gak tu

♥ p a a n i ♥ said...

daudddd entry ko aku mmg bce smpai habis *bodek*

fadh leyanie said...

aku tak macam tu pn,aku baca dr awal sampai habis.:P

A retarded kitty said...

aku baca sampai habis tapi aku tak tahu nak komen apa so jadila komen ntahapaapa

Siti Mashitah Saidin said...

betul tuh. aku sokong!