Saturday, December 8, 2012

Ajari aku

Anuar Zain...
Siapa tak kenal lelaki bujang lapok ni. Kalau cakap kat lelaki ramai yang akan eeeyuuu, kalau cerita kat perempuan ramai yang aaaaaa anuar zain, jadilah pacarku, even boyfeind mereka ada disebelah.

Aku bukan peminat Anuar zain tapi orang yang aku minat, minat kat anuar zain. Dan berdasarkan lagu sedetik lebih, video klip dia best. Maka sambil bekerja, layan lah seketika video klip untuk lagu ajari aku. Pergh mantap...

Sila layani bersama.




Suka aku ngan cinematography video ni. Dari costume sampai ke angle camera. Just nice. Dan yang paling aku suka adalah suit anuar zain. Suit up.

Tapi seperti juga yang dikatakan peminat anuar zain yang aku minat tu, dia x paham pe kena mengena video klip yang sedih ni dengan lirik lagu nya. Lirik lagu seperti dibawah.

Ajari aku tuk bisa
Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu
Ku harap engkau mengerti
Akan semua yang ku pinta
Karna kau cahaya hidupku malamku
Tuk terangi jalan ku yang berliku
Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku
Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku
Hanya engkau yang bisa mencintaiku
Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku
Ajari aku tuk bisa mencintaimu
Sumber video dari youtube. Sumber lirik dari liriklagu.

No comments: