Thursday, September 30, 2010

cikgu shida

korang tau sape cikgu shida? dia ni hanyalah "artis indie" haha. sebenarnya dia ni nak jadi youtube sensation. tapi dia bukan buat video lucah mahupun mengajar kanak-kanak pendidikan seks. tapi dia hanyalah miming (mengikut, mengajuk) nyanyian artis-artis popular.


pada aku dia berjaya buat orang terhibur dengan gaya giler-gilernya. mungkin ada orang yang tak setuju dengan cara dia berkarya. kalau korang tak caya, korang gitau bape banyak orang yang kondem dia compare dengan yang sokong dia. tengok kat youtube ye.

sian juga aku baca komen2 dia. sepertinya mereka membunuh karya dan idea-idea baru, kenapa tidak kita bunuh saja artis-artis malaysia yang kadang-kadang lagi tak senonoh dari artis luar malaysia.

aku bukan sokong seratus peratus cikgu shida ni. tapi jangan lah membunuh terus kekraetifan dia. kepada cikgu shida, bacalah juga ye komen2 yang mencemuh ko tu, dan ambil mana yang baik.

sebenarnya aku sering bosan dengan idea-idea stereotaip yang sedia ada. aku nak sesuatu yang baru. nak buat sendriri tak pandai. so cikgu shida, sila buat miming lagi yang best2 ye.

4 comments:

moyu said...

nape kutuk die...
nasihat n kutuk len tau...
klu bg nasihat leh trime lg...
ni kutuk....
betul gak pe yg certain dr diorg ckp...
tp cara penyampaian 2...
sbb ni la sy x sk bc komen kat utube...
huhuhu

mtbink.com said...

best apa, seronok, terhibur... waka waka...

daud said...

best kan dia,
berani,
jom sokong cikgu shida.
haha

mtbink.com said...

Jom! Jom sokong Cikgu Shida!

...Tsamina mina, eh eh
Waka waka, eh eh
Tsamina mina zangalewa
This time for Africa...