Saturday, January 28, 2012

Opps!

Lelaki Sejati:
"Aku pelik la makhluk-makhluk perempuan ni. Suka sangat pakai baju dedah sana dedah sini. Dulu mula-mula berkejar-kejar nak tunjuk lurah. Nak tunjuk sape punya paling dalam. Pastu sibuk plak pakai baju yang dedah dari leher ke perut. Dunia-dunia."

Lelaki straight:
"Pelik-pelik pun gambar-gambar tu jugak yang ko google. Video yang camtu jugak ko tengok."

Lelaki Sejati:
"Yang lagi peliknya, diorang suka pakai yang super seksi, kadang-kadang pakai bikini, coli yang tutup puting je. Dengan yakin tayang kat satu dunia. Tapi bila terlondeh nampak puting baru nak cakap opps!. Baru konon-konon buat muka malu. Ape ke kemaluan diorang dari sebesar-besar tetek tu sekarang da jadi kecik cam puting je?"

Lelaki straight:
"Ko ngah tengok video terlondeh-londeh tu ke? Nak join."

Lelaki Sejati:
"Meh la."

4 comments:

gamep01nt said...

siot, igt baik sekali join jugak. kau yg mana daud??

Anonymous said...

Doesn't matter, had sex ;)

fadh leyanie said...

itu perempuan yg tiada akhlak.

A retarded kitty said...

lelaki suci yang tidak pernah melihat pornoografi masih wujud ka?