Saturday, June 4, 2011

Mimpilah wei

Rindu la, nak jerit kuat-kuat.

Kenapa pulak? Kan telefon ni speker dia tak rosak. Lagipun kita bukan tengah gayut, kita sms je. Mana saya nak dengar awak menjerit.

Orang tengah serius ni, dia memain pulak. Orang merajuk kang baru tau.

Ala-la, malam ni mimpi saya la.

Awak ingat senang-senang je ke nak mimpi awak.

Senang je, meh saya belikan awak mesin mimpi. Awak taip dulu segala jalan cerita yang awak nak. Kalau otak tu dah beku boleh juga eli cerita online.

Oh, mesin tu ke? Dengarnya sekarang apps dia untuk iphone pun dah ada. Adroid pun baru nak launch.

Oklah, kita jumpa dalam mimpi ye. Nite. Muah2. Luv u bucuk.

Nite. luv u too b.


4 comments:

Moyu said...

Haha. Pe la awk ni.
Cb terang pe mksd nye. Huhu

DAUD said...

mimpilah wei!!!!!!!!!

nadzkyn said...

tak faham haku!

Siti Mashitah Saidin said...

comel.... gagaga