Wednesday, June 8, 2011

Roti organ...

Ini semua adalah roti... Seorang pembakar roti @ penggiat seni Thailand yang buat semua ini.
Awesome!!!!!!!!
tapi sebab kan sangat real tetibe rase benda ni sangat bangang.

Ni pun roti ye. Penulis Craziest Gadget tulis, kalau dia dapat roti ni, dia nak pakai malam2. Pastu jumpa orang, dia akan makan roti tu dari dalam, So, orang akan nampak seperti dia memakan muka dia sendiri.

Kalau aku lak ada roti ni. Aku tak makan.

Harap jangan ada yang tertutup pintu selera.

3 comments:

Moyu said...

Die gn jam strawberi ke? Huhu
mcm2 tol org ni. Muka spe la yg jd acuan 2. Huhu

♥ p a A n i ♥ said...

tak lalu wei nk makan...gahahaha

syanabel said...

adoi..ini kes terlebih kreatif nih