Friday, July 9, 2010

lelaki pun boleh period

tadi layan fb, tetibe sorang mamat ni post, diia x pasan dia period, konon nak wat alasan xnak g semayang jumaat la. kalau tol2 bontot tu berdarah baru ko tau wahai lelaki durjana. haha. dalam pada tu aku pun teringat satu cerita, yang di ceritakan oleh membe akku kepada aku.

pada satu petang yang riang, beberapa tahun yang lalu, segerombolan budak lelaki bermain bola sepak di atas padang nan hijau. berlari, menggelecek, membuat hantaran lintang, menanduk dan tendangan padu dilakukan oleh seorang budak kacak. tapi sayang keeper pantas memeluk bola itu, bukan sepertti keeper england yang bertangan dungu.

dengan tenang keeper tersebut menendang jauh mencari rakan sepasukan. rakannya mendada dan tiba-tiba asakan kasar dari belakang dilakukan pemain lawan. takda nya fre kick, main kampung je, play on kata mereka. menendang lagi, mengelecek lagi, dan kini tingal 1 lawan 1. si penyerang melakukan rembatan kencang, dan keeper tertewas. tapi sayang terkena palang gol dan bola melantun ke dalam semak.

Apalagi, orang yang tendang tu kenalah amik. tengah semua sibuk tunggu dia amik bola, tetiba terdengar raungan sayu. Aaaauuuuuuuuuu.....

semua berlari ke arah laungan itu dan terlihat ada sebatang lampu floresen terpacak di tepi lubang jubor si pengutip bola tadi. maka bbeliau mempunyai 2 lubang di bontot dan 1 kuar darah,1 lagi untuk kuar tahi. mereka semua gelak tawa sebelum menghantar mangsa ke klinik desa

No comments: