Monday, July 12, 2010

Tangisan sotong2 orange


x jumpa lak gamba diorang nanges, ni pun boleh lah. yang pasti mereka semua memang nages la tadi. padan muke korang, kalah kan brasil lagi. ni la balasannya. dan terima kasih buat spain. tapi game ni jauh lebih bosan dari game 3rd n 4th placing. ngantuk aku tgk game ni. nasib 4 thun skali, kalau tau mau aku balik tdo je.

kepada sotong2 orange sekalian, janganlah nanges, korang g je la curi paul tu wat nasi kukus. kukus dia sampai oren.

setelah bersengkang mate sampai pagi, mari kita mengangkang kat dewan kuliah plak jap lagi. kalau sesapa sound, korang sound balik, 4 tahun sekali ni, bukan selalu.

last but not least, cam essay dulu2 kan. aku nak brasil jumpa argentina final 2014 nanti.

6 comments:

moyu said...

tol2...
boring giler game smalam...
leh smpi tetido 2...
yg xbest time gol pun tetido....
nsb la tgk kat umah je....
hahahaha

Farid MOFASAD said...

hahahahaha


puas tgk kat ict pagi tadi!!!




>>_________<<

aliaa said...

yes2.. btol 2.. argen men smpai final 2014..

daud said...

boring2 pun,
pastu x leh tdo,
klas kul 9 baru dia nk ngantuk...

nak g gak ict, xda membe.

go argentina...
maradona

zarf_iera said...

ak de kt icty kot...rugi ko x roger ak.kalau x...ko dh jmpe dah si dia aku.hahahaha...

DAUD said...

ala, lupe lak rumah ko dpn ict.