Saturday, October 23, 2010

bangun pagi

kenapa ramai orang perempuan kata dia takut nak tengok cermin lepas bangun pagi?
pada aku ok je pe? hot and seksi je pe.
tapi janganlah sampai air liur basi penuh satu muka.
tu memang buruk la.

mungkin rupamu aku tak kesah,
tapi baumu yang akan ku pengsan. haha.

9 comments:

(_arr_) said...

x kesah pon~
kalo cmtu xyah bgn pagi...bgn tengah hari ke...bgn malam ke...hikhik

@sm@lin@ said...

ahaha aku palling suke tgk muke aku bgn tido..haha

DAUD said...

arr>> klu bgn tgh hari tu buruk la,
buruk perangai, huhu

asmalin>>ko rase ko cantik x tgk cermin pagi2?

@sm@lin@ said...

natural~~ i loike..

xkesah cantek ke x..ahak2

DAUD said...

tol2, baru la natural kn. huhu,

moyu said...

hahaha
spe yg kesah ni...
org yg x mnd or yg tgk org 2...
dr td lg de post psl ni...
huhu

DAUD said...

saje je,
nak kumpul penggemar tak mandi pagi,
haha

syafiqa-belle said...

haha, bukan takut senanye tapi tak sempat nak tengok cermin. abes tu bangun pun da dekat kul 7, opkos la bangun2 terus amek air semayang nak solat subuh..huhu

athirah said...

naseb ak jenis tak ksh tgk ke x cermin bila bgn... HAHAHAHHAHA...