Sunday, October 31, 2010

good morning

good morning pe nya kalau terbangun kul 4 pagi, baring-baring sampai boring tapi otak ni degil tak nak tido. cam haram. kalau time aku form5 ke matrik ke, larat gak la nal qiamulail, ni da usia dewasa ni, keimanan kurang. iskh2, semoga Allah berikan nur dan hidayah.

cerita popular, malam tadi dan pagi ni mesti pasal kelantan vs negeri sembilan. walau negeri sembilan bermula cemerlang, tapi kelantan gak yang menang. hambik lah korang menang. tapi disebabkan match malam tadilah, ramai orang terlupa seketika EPL. so, update sikit, Man u menang ye 2-0 ke atas tottenham. team lain aku tak dulik.

masa baring-baring tadi terpikir yang aku ni da tua tapi duit tak da. duit tak masuk, kuar je hari-hari. ada orang kata duit tak pernah tidur, camnelah nak buat duit aku tu tak tido ye. kan best kalau duit aku tu leh main kawen-kawen, beranak. haha, leh aku guna anak2 en duit tu.

3 comments:

mtbink.com said...

selalunya duit beranak dekat ASB...

DAUD said...

ASB lmbt, huhu

mtbink.com said...

MLM cepat...