Sunday, October 10, 2010

Einstein syiah? biar betol!!!


















ni lah pak cik einstein, kenal kan? dia ni memangt terkenal dan genius dulu, sekarang da mati da orang tua ni. teori dia yang paling terkenal, tu E=mc2. bapak senang nak ingat. lecturer aku pernah kata, equation yang pendek2 ni la yang tepat, equation yang panjang nak mampus tu, lum tentu dia betol.

back to einstein story. di petang yang damai ini, aku pun berblog walking. tetibe singgah la aku ke blog faisal tehrani. dengan teruja aku baca entry einstei pun syiah dan juga lagi kesyiahan einstein. sebenarnya aku kurang paham, tapi malas nak kaji bebanyak, sebab kang sibuk study pasal einstein, esemen aku lak yang ke parit.

jadi aku harap pembacaan dan penulisan tak seberapa aku ni, leh menjana kerajinan aku untuk mendalami ilmu alquran yang sebenarnya penuh dengan ilmu2 yang engineering dan lain2. aku je yang dah makin lama makin malas nak ngaji. hish pe nak jadi ni.


2 comments:

CERITA LEBAT said...

biar betoi..

hamzah ian said...

gua pernah tngk citer sejarah einstein.. bukan syiah kot