Thursday, December 9, 2010

tolong aku bagi tajuk kat gambar ni


14 comments:

noyu aida said...

nafsu+akal=ber"hati" perut


hehe nth la..kenape love tu bukan sume kat hati?

moyu said...

rs bkn akal...
tp rupa...
hahahah

noyu aida said...

a'ah la..zmn skng kebanyakkan nye memilih rupa..

noure said...

FERTILITY.
haha tuh yg terlintas dalam otak tengok gamba kau nih

DAUD said...

noyu>> nice2. knp love x sume kat hati e? aku pun xtau. haha.

moyu>> camne leh pikir rupe? tp tol gak la.

noure>> too medical. haha

zazaw said...

lelaki + perempuan + dapat anak
bahahahah
cute takk derrr

zyra j said...

penghasilan baby. :D

Robot | Sakti said...

yang halal ke yang haram ni?

T___T

Post Terbaru Handphone Punya Cerita

SyAhmaN said...

"Fitrah Manusia"

lelaki dengan syahwatnya..
wanita dengan 9 nafsu yang rawak..
kedudukan love sudah lari jauh..

bayi yang suci dan bersih dari dosa2 bagaikan kain putih..pada bayi itulah terletak love di tempat asalnya(hati)..

Ayuh kembali ke fitrah yang asal..

DAUD said...

zazaw>> cute2

zyra>> =)

robot sakti>> 2,2 leh, tapi harap2 yg halal la

syahman>> mendalam tu man. i like

keryoki said...

hahaha...so daud, kemsimpulannya ape tajuk gambar nih? contest ke ni? hehe

ashall said...

maksud sebenar gambar neh:

laki bukak
pompuan ternganga

hasilnye anak gembira

daud said...

keryoki>> bkn contest. saje je minta tolong

ashall>> lagi satu cadangan impresive. haha

❤ Cik Ain ❤ said...

macam-macam leh jadi tajok... ;)