Friday, December 24, 2010

cerita SMS ahmad dan halimah

ahmad memang suka berSMS dengan girl frend beliau bernama halimah. tiap masa nak SMS, nak makan SMS, nak mandi SMS, nak pergi kedai SMS, kesitu jelah kredit telepon dia habis. tapi apakan daya, dah memang tabiat dia macam tu, telefon bimbit tu ibarat organ dah, kalau tertinggal leh menyebabkan sesak nafas dan mungkin putus cinta atau putus nyawa. pernah sekali, telefon tertinggal, berlari deras ahmad balik sampai terputus selipar jepun beliau. nampak sangat telefon tu sangat penting.

tapi kadang-kadang, salah paham tu tetap ada. sebabkan banyak sangat benda nak taip, sebab banyak sangat nak tau, makna SMS tu tak sampai. adake patut, halimah tu bagi mesej yang berbunyi, "KEJAP NAK CEBOK BERAK"

terkedu ahmad baca. beriya sungguh SMS, sambil berak pun boleh. nasib SMS je, bukan MMS. boleh jadi hilang selera kalau dia MMS.
beginilah bayangan yang terpapar di pikiran ahmad pabila membaca mesej halimah. (ahmad tak nak halimah malu, sebab tu keluar kaki je, muka dah kena crop)

selepas di soal selidik, rupanya cebok berak anak sedara dia. barulah ahmad letak balik gambar halimah jadi wallpaper HP dia.


4 comments:

moyu said...

pe la...
hahahaha
pikir plik2...
logik la skit...
2 pun x phm...
trk2...

♥ p a A n i ♥ said...

hahaha. xsempat nk taip btul2 la tuuu halimah tuuu.

DAUD said...

biarkan halimah dan ahmad yang menyelesaikan masalah mereka. haha

Anonymous said...

ni halimah punyer cerita ke en daud kita punyer cerita ni...hhi..