Thursday, November 25, 2010

1 selesai, lagi 4

aku tau la korang da habis exam. tapi nak wat camne aku baru start, dan bukan permulaan yang baik....

jadi dari cerita kisah sedih aku baik cerita kisah sedih orang lain...

caller:
hai encik DJ. boleh tak nak melepas kat sini?

DJ:
hah! melepas. melepas apa? kalau geram leh la, kalau lepas benda lain jangan.

caller:
kenapa pulak jangan? da saya duk kat dalam jamban ni.

DJ:
la, yeke? camtu pergilah penuhi tuntutan alam tu dulu, pastu call balik ye.

caller:
eh, xpe2. biar saya lepas geram dulu. nanti barulah leh berak ngan aman kan.

DJ:
ok, cepatlah, kang tercirit pulak awak.

Caller:
k, saya ni nak amik SPM, ada exam biologi nanti. susah la nak ingat jantung, hati segala tu. mansuhkan jelah exam biologi tu. kan bagus kalau exam fizik je 3 minggu. barulah best.

DJ:
haha, suka-suka hati kau je e. nak buat macam mana, dah ko daftar biologi tu. blaja je lah, bio biol ko belaja. haha.

semua di atas aku ubah kecuali dialog caller yang last. haha. sesungguhnya aku tensen ngan exam tadi dan nervous untuk exam lelain. doakan aku selamat jiwa raga ye.

3 comments:

platipus said...

kau amik spm ke?

daud said...

bukan akula,
aku dengar kat radio je

mtbink.com said...

Yeayyy! Stacy masuk final AJL 2010 Yeayyy! Go Stacy go! Go baby go!