Thursday, November 11, 2010

CONTEST MIMIK MUKA MENARIK


nilah first contest yang akan aku join,

cik cikin yang comel (kena lah amik hati penganjur kan, haha)
dengan ini saya pertandingkan gambar dibawah.
nama gambar ni
rindu sampai nak mati,
haha.

cik cikin bagi saya menang tau, sebab....
kerinduan itu bisa cetuskan tsunami,
tsunami darah yang bergelora,
yang akan membunuh diri sendiri,
mungkin dengan hadiah mesteri,
tsunami itu akan reda,
dan bisa menyelamatkanku,
dari terus rindu dan mati.


last but not least,
aku tag rimba sakti, Ein dan juga rodi.

7 comments:

platipus said...

smoga kau menang

Fathiah Farid said...

hahaha..klako gmbor..hehe..gud luck! tibe2 ase nk join

DAUD said...

platipu> aku pun harap begitu. haha
fathiah> join la.

Nurul Ashikin said...

thanks 4 joining! cikin follow!

DAUD said...

tq cikin... nk hadiah tau. huhu

M a W a D D a H said...

hahaha...muke seposen...

DAUD said...

mane ada seposen,
mahal ooo