Thursday, November 4, 2010

jersey malaysia baru

semalam tertengok berita, terdengarlah pasal pelancaran jersey malaysia yang baru yang akan mula dipakai pada sukan asia nanti. cari-cari akhirnya jumpa gak kat blog ideas.

nilah dia jersey malaysia yang baru,
aku tak minat sangat design dia,
yang lama lagi garang, lagi nampak gagah.

jersey malaysia lama.
garang dan gagah kan.
kuning dia tu mengancam.

iklan jersey yang lama.
patriotik sungguh iklan ni,
last sem selalu tengok iklan ni time balik kerja,


6 comments:

AmariSS said...

aah... jersey baru ni x cntik sgt...yg lame lg cun..

AyuE SurihanyOt said...

aku suka gak jersy lama..cantik kot...

DAUD said...

jersey baru ni cam kosong sangat

SyAhmaN said...

jangan tengok je daud..
Pasang cita2 nak sarung jersey tu..
main utk malaysia..
ko hebat kut..

DAUD said...

xmo, main padng confirm pancit

moyu said...

cam da t'lebih umur je tb2 nak wakil m'sia...
hahahaha