Tuesday, August 3, 2010

berjalan atas air


video dari utube, bukan jalan, lari.
saudara booh tunjukkan kat aku.

mesti ada orang yang internet lembap cam kura-kura hijau sebelah ni kan. jadi dengan baik hati, aku ceritakan sinopsis dia.

mereka ni memang tol2 lari atas air. aku pun kagum. cara-cara dia, gunakan kasut yang sesuai seperti yang diorang pakai, dan larilah laju-laju. tapi dia ada cakap, bukan lari cam bese la, masalahnya, aku tak paham dan sebab tu aku tak boleh lagi berlari atas air.
start berlari dengan kelajuan cahaya malap

setapak, 2 tapak, 3 tapak, ada la 10 tapak gak, pastu tenggelam.

ni membe dia lak cube, ni jelas sikit la, gambar dekat.

dia kate kena pakai kasut ni baru leh lari atas air.

jadi, kepada sesiapa yang suke aktiviti air, seperti berenang, kencing malam mahupun mimpi basah, cube-cubelah join sukan ni. tapi harus diingat, air yang tenang, jangan disangka tiada buaya.

selamat mencuba, jangan mati.


2 comments:

moyu said...

haha...
plik2 je entry...
da la nasihat jauh lari dr cerita...
huhu

daud said...

haha, biar la,
lari dari kebiasaan