Saturday, August 21, 2010

doa khutbah jumaat untuk Guan Eng

sila klik sini.
paper ni cakap khutbah jumaat kedua ada doakan Guan Eng. camne uztaz ustazah, leh ke kita buat macam tu?

ada orang cakap paper ni kadang betol selalu tipu. tapi di saat-saat kaum melayu islam ni makin lemah, pak imam, menteri-menteri semua buatlah kerja betol-betol. pikirkan umat, dan bangsa anda. jangan satu hari nanti negara aku duduk dah bukan cucu aku yang punya. jangan kita dijajah lagi. cukuplah berapa ratus tahun dulu tu.

5 comments:

MOFASAD said...

http://mohamadsabu.com/images/umnomasjid.jpg



pergilah link tu



jangan tak pergi

keryoki said...

yang aku tak tahan tuh kan pasal pe imam wat camtuh..xkan dorang cukup ilmu..haih

DAUD said...

bodohnya...
masing2 konon nak tunjuk alim,
tapi tertunjuk yang diorg ni bangang

moyu said...

x alert la nmenye 2...

LaDy_vicQa said...

haii.. sape la yang buat text tu.. perlu ke?