Friday, January 14, 2011

Buat orang bujang


Gambar kat atas tu adalah gambar pinggan. Pinggan yang boleh berdiri sendiri atau lebih mudah dipanggil pinggan berdiri atau pinggan berdikari.

Pinggan ni amat sesuai bagi orang bujang, pasangan pengantin baru mahupun family yang ada anak tunggal sebab, dengan adanya pinggan yang briliant ni, kita tak lagi perlu membeli rak pinggang. Kita juga tak perlu mengelap pinggang selepas penat membasuhnya. Hanya perlu dirikan ia berdikari dalam kegelapan dapur.

Seriously, kalau ada jual kat Malaysia, aku nak angkat 1. Tapi janganlah letak kat tepi tingkap pulak, walaupun ia membantu penguapan, risiko untuk jatuh pecah berderai juga amat tinggi.

6 comments:

Afraa Maisa said...

hihi... even leh bdiri.. tp klo bkn dlm rak, t kucing langgor, bderai gak.. ataupun kite sndiri yg tlanggor..

moyu said...

bgs gak design pinggan ni...
blh kurang cost nk bli rak...
huhu
tp sesuai 4 yg blum b'famili or famili x rmi je kot...
nnt 1 hal plak nak cr ruang nak susun pingan2 ni kan...
huhuhu

ashall said...

haha..ni pinggan utk sang pemalas cam ko la daud..haha.. dem..ade jugak pinggan cani ek.. xbest btol..haha

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

NOOR FATIN said...

senang sgt nak pecah tu.. hehehe cantik pinggan tuu

khaifaiz said...

pinggan boleh berdikari.. cm seram je bunyi nye.. hehe..