Monday, January 24, 2011

Kerusi ini aku yang punya.

Kerusi adalah benda paling penting untuk kita duduk betol tak? ke bontot sebenarnya yang penting? lu pikirlah sendiri ye.

Seringkali terjadi, kerusi kita dicuri orang, atau kata lainnya, ketika kita pergi meninggalakan kerusi itu beberapa ketika, ia pasti curang. Ia pasti memburu bontot yang lain, kadang kala bontot itu tidak seberapa pun jika dibandingkan dengan bontot kita. Tapi apakan daya, kerusi memang terkenal dengan kecurangannya.

Satu cara yang ramai kawan-kawan aku buat untuk menyelamatkan kerusi dan meja mereka dari dicuri adalah dengan meninggalkan laptop kat tempat tu. Tapi sangatlah bahaya, silap-silap kerana sebuah kerusi, laptop yang menjadi mangsa. Jadi aku rasa cara tu tak efektif.

Sedang asyik melayari internet, aku jumpa gambar ni... Aku rasa ni lah cara paling berkesan untuk memastikan kesetiaan sebuah kerusi dengan bontot pejal kita. Mungkin cara ini diadaptasi dari cawat besi yang orang dulu pakaikan kat bini dia bila mereka nak pergi merantau. MUNGKIN...



Gambar ni menunjukkan seperti adanya minuman, makanan atau aiskrim yang tertumpah pada kerusi, jadi tak kan ada orang lain la nak duduk situ. Selamatlah kerusi anda.


7 comments:

moyu said...

kerana sebuah kerusi... hahahaha
plik2 je la org ni... bnd gini pun de

mr.syazwan said...

AKU SEBUAH KERUSI..

haha..

tkt2 nnt semua org duduk mcm P Ramlee je kang

hehe

rawbean said...
This comment has been removed by the author.
♥ p a A n i ♥ said...

weh nampak real!!!

DAUD said...

moyu>> too creative. huhu

syazwan>> bgs gak tu, eminggu camtu pth kaki

paani>> real kn

DuniakuAbstrak said...

gadget berbentuk tahi lagi efektif

haha

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

kerusi membawa konotasi yang berlainan pada org politik..sanggup mengadu domba dan mengaibkan manusia lain semata-mata untuk menduduki kerusi itu..

apabila sudah duduk kerusi itu, mereka tidak mahu bangun semula kerana selesa dibuai dengan penghawa dingin dan " tukang kipas" yang datang meminta tandatangan...