Sunday, January 16, 2011

Gusti kanak-kanak


Pergh ganas sungguh budak-budak ni. Bapak dia pulak jadi refree la tu. Mau kejang tangan budak baju putih tu. gambar dari sini.

Tapi bila ingat balik zaman kecik-kecik dulu, aku pun pernah taksub dengan gusti ni. Semua pengaruh bapak aku lah ni. Sampai sekarang dia layan wrestling, aku dah tak layan a, tak suka la, sekarang ni banyak cakap dari bertumbuk.

Korang ingatkan move Kurt Angle. Peluk lawan kat perut, pastu banting ke belakang. Korang pernah buat? Aku pernah. Buat kat adik aku, pastu dia balas balik kat aku. Best, tak sakit pun. Tapi bukan wat atas simen a, mau patah riuk tulang belulang aku. Mula-mula diri kat lantai betul-betul membelakangkan katil. Pastu angkat n bantinglah ke tilam spring setebal 1 kaki tu. huhu. Serius tak sakit.

5 comments:

moyu said...

ganas tol... ish2...
agknye ayh die mmg target nk msk kan ank die dlm sport gusti da besar nnt kot...
huhuhu

DAUD said...

x la,
ayah dia mengajar supaya anak mengisi masa lapang. haha

NOOR FATIN said...

ahahah sampai mcm tu sekali. cian adik dia.

sy dlu slalu tgk WWE. best. tumbuk2. gusti2. hehhe

DuniakuAbstrak said...

haha duLu2 memang feeL gusti, skrg da kureng

fyqa_affyqa said...

saya tahu the rock angkat kening jek.. siyes tak suka gusti forever.. hahaha